اعلام لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور

در جهان امروز, آموزش در سطح بين المللي افزايش چشمگيري داشته است.رشد سريع آموزش هاي بين المللي زمينه ساز درخواست دانشجويان زيادي براي تحصيل در کشورهاي خارجي شده است.دانشگاه هاي بين المللي هر ساله ميزبان تعداد زيادي از دانشجويان متقاضي مهاجرت و ادامه تحصيل مي باشد.اين دانشگاه ها بايد بتوانند براي کسب اعتبار و قرار گرفتن در رنکينگ بين المللي خود را از لحاظ سيستم آموزشي, سطح علمي, تجهيزات و تکنولوژي و غيره با يکديگر رقابت کنند و بتوانند سطح بالايي از خدمات آموزشي را به دانشجويان ارائه دهند.

امروزه اعزام دانشجويان به اين دانشگاه ها و کشورها به يک تجارت پر رونق تبديل شده است.درآمد زياد دفاتر اعزام دانشجو و افرادي که هماهنگي اين امر را انجام ميدهند باعث شده است تا پاي کلاهبرداران نيز به اين موضوع باز شود و با استفاده از تبليغات دروغ سعي در کسب درآمد براي خود و از بين بردن روياهاي شما بکنند.براي جلوگيري از سواستفاده اين افراد و از بين رفتن فرصت هاي شما سازمان امور دانشجويان هرساله ليست موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور را معرفي ميکند که در ادامه خبر و ليست اين موسسات مورد تاييد را مشاهد ميکنيد. مهاجرت به استراليا

به گزارش ايسکانيوز به نقل از مهر، فهرست اسامي و مشخصات موسسات و شرکت هاي مجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور بروز رساني شد.براساس اين گزارش ، اعتبار موسسات و شرکت هاي مجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور از سوي سازمان امور دانشجويان وزارت علوم بررسي مي شود و در آخرين به روز رساني که تا پايان شهريورماه انجام شده وضعيت اعتبار اين موسسات را اعلام کرد.

از تعداد ??? موسسه مجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور اعتبار مجوز تعداد ?? مرکز به پايان رسيده است و تمديد مجوز ?? موسسه در دست بررسي است.همجنين ?? موسسه داراي مجوز تا پايان سال ?? هستند و تعداد ?? موسسه نيز مجوزهاي لازم تا پايان سال ?? را دارا هستند.متقاضيان اعزام به خارج از کشور در هنگام عقد قرارداد با هر يک از موسسات لازم است نسبت به تاريخ انقضاء مجوز صادره دقت لازم را داشته باشند چرا که موسساتي که اعتبار مجوز فعاليتشان منقضي شده است، حائز شرايط براي عقد قرارداد نيستند.

موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج
عقد قرارداد با موسساتي که تمديد مجوزشان در دست بررسي است در صورتي که زمان عقد قرارداد مراتب با دبيرخانه کارگروه موسسات هماهنگ شود بلامانع خواهد بود.داوطلبان بايد توجه داشته باشند که در صورت بروز شکايت نسبت به عملکرد موسسه طرف قرارداد، مي توانند ضمن ضميمه کردن مستندات لازم (به ويژه قرارداد) به يکي از طرق مراجعه حضوري، ارسال از طريق پست و تلفن نس بت به طرح درخواست خود اقدام کنند.