بهترین مکان‌ها برای دیدن در فرانسه

برای بیش از دو دهه با وجود 82 میلیون گردشگر سالانه خارجی فرانسه به عنوان محبوب‌ترین مقصد توریستی در جهان به شمار می‌رفت. مردم از سرتاسر جهان برای بازدید از فرهنگ پیچیده، نقاط دیدنی خیره کننده، غذاهای نفیس و نواحی روستایی زیبا به سوی فرانسه کشیده شده است.در این مقاله در توریست‌ها به بررسی 10 جاذبه برتر توریستی در فرانسه می‌پردازیم.

مارسی
مارسی یکی از قدیمی‌ترین شهرها در اروپا و دومین شهر در فرانسه است، مارسی بندری مدیترانه‌ای بزرگ است که در سواحل جنوب شرقی فرانسه واقع شده است. مارسی دارای آب و هوای شاعرانه، خرابه‌های رومی، معماری قرون وسطی و مکان‌های فرهنگی است.

لیون
این شهر در خاور مرکزی فرانسه واقع شده است. لیون پایتخت بخش رون در منطقه رون-آلپ است. با داشتن سابقه‌ای طولانی، امروز لیون سومین شهر در فرانسه است که برای معماری تاریخی، غذاهای خوشمزه و صحنه‌های فرهنگی پر جنب و جوش شناخته شده است.

استراسبورگ
این شهر در مرز فرانسه و آلمان واقع شده است. استراسبورگ پایتخت ناحیه آلزاس است. این شهر به عنوان مقر پارلمان اروپا و نهادهای مهم اروپایی متعدد دیگر مانند دادگاه حقوق بشر اروپا و شورای اروپا عمل می‌کند. Grande Île مرکز تاریخی این شهر است که باعث می‌شود استراسبورگ یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در فرانسه باشد.

ارل
این شهر زمانی خانه استاد هنرمند، ونسان ون گوگ بوده است، ارل یک شهر برای آرامش و آسودگی و جایگاه زیبایی است. یکی از بزرگترین جاذبه‌های شهر بقایای باقی مانده از معماری روم است که شامل سالن آمفی تئاتر رومی است. این منطقه بزرگ امروز به عنوان محل برگزاری مراسم گاوبازی، جشنواره‌ها و دیگر رویدادهای خاص عمل می‌کند.

بیاریتز
این شهر فقط چند مایل با اسپانیا فاصله دارد و در قلب کشور باسک فرانسه است، بیاریتز یک تفریحگاه ساحلی آرام و زیبا است که در خلیج بیسکای واقع شده است. بیاریتز برای سواحل دوست داشتنی برای یک شنای بسیار عالی و گشت و گذار بی‌نظیر آن باارزش است.

دره لوار
دره لوار در مرکز فرانسه یک مقصد توریستی محبوب است. این منطقه برای مناظر دیدنی و جذاب، قلعه‌های پر زرق و برق، تاکستان زیبا و روستاهای تاریخی شناخته می‌شود.دره لوار 175 مایل در امتداد رودخانه لوار کشیده شده است که در میان برخی از زیباترین روستاهای فرانسه و قلعه‌های چشم‌نواز پیچ و تاب خورده است .

بوردو
این شهر بر رودخانه گارون در نیم ساعت داخلی از اقیانوس اطلس ساخته شده است. بندر بوردو یک شهر مهم است که پر است از معماری‌های زیبا، مکان‌های تاریخی، خرید‌های استثنایی و هنر فرهنگ در سطح جهانی. گردشگران همچنین در آنجا می‌توانند به تحسین روستاهای زیبا، باغ‌های انگور و قلعه‌ها بپردازند.

مون سن میشل
جزیره صخره‌ای مون سن میشل برخاسته از میان گل و لای وسیع یکنواخت و قدرتمندترین امواج جزر و مدی اروپا است که در سواحل شمال غربی فرانسه در نورماندی واقع شده است. این جزیره جزر و مدی یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای بازدید در فرانسه به خاطر ساختمان‌های خود از سازه‌های قرون وسطی که بر روی یکدیگر قرار دارند.

2-French-Riviera

خط ساحلی فرانسه ریویرا در ساحل فرانسه در دریای مدیترانه واقع شده است، فرانسه ریویرا تفریحگاهی برای گردشگران بیشمار ثروتمند و معروف است. اگر چه ریویرا برای زرق و برق سن-تروپه، موناکو و یا جشنواره فیلم کن معروف است، اما بسیاری دیگر از دیگر مقصدهای کمتر شناخته شده از جمله روستاهای Eze ، Saint-Paul de Vence و عطاری‌های گرس را دارد.

با جذب بیش از 45 میلیون بازدید کننده در سال پاریس محبوب ترین مقصد توریستی در جهان است. این شهر لقب‌های مختلفی مانند شهر نور، شهر عشق و پایتخت مد را دارد. پاریس پایتخت فرانسه است که برای محیط عاشقانه و فرماندهی آن در صنایع مانند تجارت، سرگرمی، غذاهای خوشمزه، مد و هنر و فرهنگ شناخته شده است.