تور اروپا و مکان های دینی آن

بی شک یکی از زیباترین قاره های دنیا اروپا است. قاره ای معروف به قاره سبز با آثار باستانی و تاریخی بی شمار.همه ساله افراد زیادی از دیگر قاره ها با تور اروپا راهی سفر به این قاره زیبا شده و از کشورهای مختلفی نظیر فرانسه-ایتالیا-اسپانیا و…دیدن می کنند.با هم در زیر می خواهیم به ۱۱ اثر فاخر و برتر توریستی این قاره بپردازیم که طبق آمار همه ساله توریست های زیادی را به سمت خود جلب می کنند.اولین اثر را با کشور یونان شروع می کنیم و این اثر چیزی نیست جز آکروپلیس واقع در آتن یونان.
در واقع یونانیان آکرو پلیس را نشان تمدن ۲۵۰۰ ساله خود می دانند و به دلیل قدمت بالای این اثر همه ساله افراد زیادی از انجا بازدید می کنند.از زیبا ترین بخش های آکروپلیس می توان به معبد با شکوه پارتنون اشاره کرد که با سنگ های مرمری ساخته شده است.
دومین اثر فاخری که می توان از اروپا نام برد Alhambra که در شهر گرانادا اسپانیا است.
در گرانادا مکانی وجود دارد که پوشیده از گل های رنگانگ بوده و از آب نماهای زیبای در ان استفاده شده است.مکانی بسیار زیبا و دیدنی که چشمان هر بیننده ای را مجذوب خود می کند و ان Alhambra می باشد.
اثر بعدی که می توان ان را جز زیباترین آثار اروپا به شمار آورد آمفی تئاتر معروف شهر رم ایتالیا است.از این آمفی تئاتر به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جهان نیز نام برده اند.شاید به جرات بتوان گفت که مشهور ترین و پر بازدیدترین اثر تاریخی ایتالیا همین آمفی تاتر است.

تور اروپا را با اثری دیگر از ایتالیا پی می گریم و ان چیزی نیست جز کلیسای معروف Duomo که در شهر فلورانس واقع شده است.از این اثر به عنوان شاهکاری در معماری و مهندسی جهان یاد می شود.

سری به فرانسه می زنیم و برج ایفل را به تمام گردشگران و توریستان پیشنهاد می کنیم.ایفل بی شک سمبل شهر پاریس است.تماشای این برج زیبا و دیدن مناظر شهر از بالای برج آنقدر زیبا و چشم نواز است که هر بیننده ای را به وجد می آورد.

از دیگر آثار تاریخی و توریستی در اروپا می توان سالن شهر بروکسل بلژیک را نام برد که در میدان اصلی شهر واقع شده است. این سالن را می توان نمونه ای زیبا زا معماری فنلاندی در قرون وسط به شمار آورد.

نام قرون وسطی امد و نمی توان از قرون وسطی سخن گفت اما اشاره ای به Mont-St-Michel نداشت. این اثر یکی از شاهکارهای معماری در فرانسه است که مربوط به همین دوران بوده است.

اگر قصد سفر با تور اروپا راداشتید و اگر خواستید به کشور اتریش بروید حتما از قصر زیبای Schönbrunn دیدن نمایید.شک نکنید که حتی یک روز کامل هم نمی توانید از تمام بخش های این قصر دیدن نمایید و باید برنامه دیدن قصر را رد چند روز زمان بندی نمایید.این قصر زیبا در شهر وین اتریش قرار دارد.
یکی دیگر از آثار تاریخی و دیدنی مربوط می شود به شهر بارسلون اسپانیا و ان هم کلیسای نیمه کاره ای است که حتما باید از آن دیدن نمایید.به نوعی این کلیسا سمبل شهر بارسلون نیز به شمار می رود

و اما در مورد کشور انگلیس می توان به برج لندن اشاره کرد. این برج نبردهای زیادی را در قرن ۱۱ میلادی پشت سر گذاشت و هم اکنون به عنوان اثری تاریخی از آن یاد می شود
اروپا قاره سبز دارای آثار بی شمار دیگری نیز است که ما در این بخش سعی کردیم برای علاقه مندان به تور اروپا ۱۱ مورد از بهترین را معرفی کنیم تا شاید روزی اگر قصد سفر به این قاره زیبا را داشتند با آگاهی بیشتری کشور مورد نظر خودشان را برگزینند.در ضمن برای شما علاقه مندان نیز اطلاعات آژانس های مسافرتی که در زمینه برگزاری تور اروپا در حال فعالیت هستند را برایتان قرار داده ایم تا با راحتی بیشتر به دنبال تورهای مورد نظرتان باشید.