سفر به مراکش؛ سلطان صحراها

مراکش کشوري است ساحلي در شمال غربي آفريقا که با اقيانوس اطلس و درياي مديترانه احاطه شده است؛ کشوري درست روي لبه صحراي آفريقا با دره هاي وسيع و بزرگ ترين و داغ ترين بيابان هاي گرمسيري که شبيه به هيچ جاي ديگري در دنيا نيست!
بنا به گزارش آکاايران : بدون ترديد صحرا يکي از زيبايي هاي بي مثال مراکش است. ديدن تپه هاي شني، چادرهاي صحرانشينان و خوابيدن زير آسمان پرستاره صحرا از فرصت هايي است که فقط و فقط در سفر به مراکش نصيب تان مي شود؛ کليساي نوتردام، نيومدينا، مدرسه علي بن يوسف، قصر البديع و بالاخره گذرگاه کوهستاني تيزي نتيشکه و آبشار اوزود که آبشاري است به ارتفاع 110 متر، همه در شمار جاذبه هاي گردشگري مراکش قرار دارند؛ جاذبه هايي که هنگام سفر به اين کشور بايد براي ديدن يک يک آنها برنامه ريزي دقيقي داشته باشيد!
شهر سرخ
در ميان شهرهاي کشور مراکش، شهر مراکش به خاطر جاذبه هاي تاريخي که دارد انتخاب اغلب گردشگران است. هنگام ورود به اين شهر که خيلي ها آن را به نام شهر جادويي مي شناسند بايد خودتان را براي ديدن سبک متفاوتي از معماري آماده کنيد. تور مراکش نوروز 95
,سفر به مراکش؛ سلطان صحراها مراکش,صحرا,گردشگري,ديدني هاي جهان از هر پنج قاره


باغ ماژرول
در سفر به مراکش يکي از نقاطي که تصورش هميشه در ذهن تان باقي مي ماند باغ آبي ماژرول است. اين باغ به خاطر ترکيب بيش از 300 گونه گياهي از گوشه کنار دنيا در رنگ هايي کاملا هماهنگ و مهم تر از همه انتخاب رنگ آبي براي ديواره هايش تبديل به يکي از زيباترين باغ هاي جهان شده است.
بازار جماع الفنا
اهل خريد باشيد يا نباشيد بازار خياباني تنگ و باريک جماع الفنا يا همان ميدان معرکه گيري با همه شلوغي و همهمه اي که خاص بازارهاي مراکشي است شما را به خودش جلب مي کند! جماع الفنا هزارتوي بي پاياني است پر از پارچه هاي مراکشي و ادويه هاي محلي که نه تنها عطرشان هرگز از ذهن پاک نمي شود بلکه در کنار تصوير رقص مارها و آکروبات بازي ميمون ها براي هميشه در ذهن تان ثبت مي شود.
منبع:اکاايران