همه آن چیزی که باید پس از مهاجرت به کشور استرالیا بدانید

اجاره مسکن پس از "مهاجرت به استراليا": براي اجاره مسکن در ابتداي مهاجرت، به دليل نداشتن سابقه زندگي در استراليا، پيشنهاد پرداخت 3 تا 6 ماه اجاره در ابتدا، به آژانس هاي املاک در استراليا، کمک به سزايي در سرعت بخشيدن به تهيه مسکن مي نمايد.
- يافتن کار پس از "مهاجرت به استراليا" : براي يافتن کار پس از "مهاجرت به استراليا"، به دليل نداشتن سابقه کار محلي در استراليا، شروع کار در رشته هاي غيرمرتبط هم مي تواند هزينه هاي اوليه زندگي تان را پوشش دهد و هم فرصت بيشتري براي پيدا کردن کار مرتبط با رشته تحصيلي تان به شما مي دهد.
تهيه چند نمونه رزومه کاري در رشته هاي مختلف نيز، شانس شما را براي پيدا کردن کار مورد نظرتان افزايش مي دهد.
تهيه اتومبيل پس از "مهاجرت به استراليا" : براي خريد و فروش اتومبيل پس از "مهاجرت به استراليا" مي توانيد از وب سايت carsales.com استفاده نماييد

- يافتن بهترين برند اتومبيل پس از "مهاجرت به استراليا" : بهترين برند اتومبيل براي مهاجران به استراليا، هم از لحاظ قيمت و هم کيفيت و هم هزينه تعميرات کمتر، تويوتا مي باشد.
- خريد مواد غذايي پس از "مهاجرت به استراليا": براي تهيه مواد غذايي بسته بندي شده با قيمت مناسب مي توانيد به فروشگاه هاي زير مراجعه نماييد. فروشگاه ها به ترتيب کاهش قيمت عبارتند از :

Woolworth >Colse > Aldi > …
- خريد پوشاک پس از "مهاجرت به استراليا": فروشگاه هاي زير به ترتيب کاهش قيمت، ارائه دهنده کليه پوشاک مورد نياز شما هستند:
David Jones > Myer > Target > Big W > K mart

- خريد وسايل الکترونيکي پس از "مهاجرت به استراليا" : براي خريد وسايل برقي و الکتريکي از جمله کامپيوتر و ... مي توانيد به فروشگاه هاي JB HI-FI و Big W مراجعه نماييد.

- خريد تره بار پس از "مهاجرت به استراليا" :براي خريد تره بار ارزان قيمت توصيه مي کنيم در روزهاي شنبه به Sydney Market مراجعه نماييد.
- خريد ابزارآلات دسته دوم پس از "مهاجرت به استراليا": براي خريد ابزارآلات دست دوم مي توانيد روزهاي يکشنبه به Sydney Market مراجعه نماييد.
- افتتاح حساب بانکي پس از "مهاجرت به استراليا": قبل از بازگشايي هرگونه حساب بانکي در استراليا ، بررسي نماييد کدام بانک و کدام نوع حساب بانکي، کمترين هزينه ماهيانه را دارد.
- تهيه موبايل و خط تلفن و اينترنت پس از "مهاجرت به استراليا": شرکت هاي مخابراتي، قراردادها و قيمت هاي گوناگوني دارند. قبل از بستن قرارداد، بازه زماني مورد نيازتان را انتخاب نماييد و در صورتي که قبل از پايان اعتبار قرارداد تمايل به کنسل کردن داشتيد، مي بايست خسارت ماه هاي باقي مانده را نيز پرداخت نماييد.
- پيدا کردن مسکن پس از "مهاجرت به استراليا": براي يافتن يک خانه مناسب تنها به سايت هاي اينترنتي بسنده نکنيد بلکه به صورت کاملا سنتي به آزانس هاي املاک مراجعه نموده و ليست خانه هاي آماده اجاره را که به صورت رايگان جلو درب ورودي قرار دارد را ملاحظه نماييد.