پربازدیدترین جاذبه های گردشگری دنیا

براي اينکه پربازديدکننده ترين جاذبه هاي گردشگري دنيا را بهتر بشناسيد در اين مطلب که به صورت سريالي و در ? قسمت تهيه شده است، با ما همراه باشيد.

بازار پارک پَليِس ? سياتل
تعداد سالانه بازديدکننده ها: ??,???,???
يکي از قديمي ترين بازارهاي کشاورزي در ايالت متحده پارک پَليس است که حدودا از سال ???? ميلادي در اين منطقه ساخته شده است. اين بازار اکنون براي انواع سوغاتي هاي محلي سياتل، رستوران غذاهاي دريايي، ماهي فروش ها و انواع ماهي هاي سالمون و هنر اينستاليشن شهرت دارد.

زوکالو ? مکزيکو
تعداد سالانه بازديدکننده ها: ??,???,???
اين قصر بزرگ در مرکز تاريخي شهر مکزيکو سالانه پذيراي حدود ?? ميليون گردشگر از سراسر جهان است. علاوه بر اين گردشگران، ?? ميليون نفر جمعيت خود مکزيک نيز از Zcalo و هنرهاي ساختاري بناي آن ديدن مي کنند. اين قصر چسبيده به کليساي جامع شهر مکزيک و قصر ملي قرار دارد.

پادشاهي حيوانات ديزني ? تفرج گاه ديزني لند در فلوريدا
تعداد سالانه بازديدکننده ها: ?,???,???
دوباره به آمريکا و فلوريدا و ديزني لند بازگشتيم. اين پارک حيوانات از سال ???? ميلادي تا کنون محل نمايش ميکي ماوس و گوريل هاي پشت نقره اي است. اين پارک تقريبا نوعي موزه، باغ وحش و پارک است و انواع تفريحات هيجان انگيز را مي توان آنجا تجربه کرد. سافاري کليمانجارو يا مجسمه درخت زندگي ?? طبقه که شکل ??? نوع حيوان روي آن حک شده است از جمله ديدني هاي اين پارک هستند.

استوديو هاليوود ديزني تفرج گاه ديزني لند در فلوريدا
تعداد سالانه بازديدکننده ها: ?,???,???
تفرج گاه ديزني لند فلوريدا در آمريکا در هر حال جزو پربازديدکننده ترين جاذبه هاي گردشگري دنيا است و همه بخش هاي آنها همچون استوديو هاليوود نيز سالانه حدود ?? ميليون گردشگر را به سمت خود جذب مي کنند. اين استوديو از سال ???? ميلادي در اين منطقه قرار دارد و مساحت آن حدود ?.??? کيلومتر مربع است و خيابان و شبکه و ساختمان هاي متعدد دارد. در ضمن، در اين مکان مي توانيد ماکت هاي عصر طلايي فيلم قصر پيکسار و ... را مشاهده کنيد.

پارک ملي کوهستان Great Smoky
تعداد سالانه بازديدکننده ها: ?,???,???
سرزمين سرخپوستان چروکي در آمريکا در حال حاضر يکي از پارک هاي ملي بسيار زيبا است که در سال ???? ميلادي گشايش يافته است و مساحتي حدود ???? کيلومتر مربع از تنسي تا کالروليناي شمالي را در برگرفته است. اين جنگل توسط کوه هاي آپالاچ به دونيم تقسيم شده است. پس از بالا رفتن از کوه و رسيدن به قله چيمني مي توانيد مناظر و چشم اندازهاي بسيار زيبايي را مشاهده و بزرگي خدا را شکر کنيد.

ديوار بزرگ چين ? چين
تعداد سالانه بازديدکننده ها: ?,???,???
اين سازه که بيش از دوهزار سال قدمت دارد يکي از پربازديدکننده ترين مکان هاي توريستي جهان است. گفته مي شود اين ديوار از فضا قابل مشاهده است البته اين گفته بارها و به روش هاي مختلف تکذيب شده است. اما در اصل ماجرا فرقي ندارد زيرا اين ديوار واقعا بزرگ است و همچون دم اژدها از شرق تا غرب چين را در برگرفته است. اين ديوار ???? کيلومتر طول دارد و زيباترين بخش آن جايي در نزديکي هاي بيجينگ است.

بندرگاه خيابان جنوبي ? نيويورک
تعداد سالانه بازديدکننده ها: ?,???,???
اين سايت رودخانه شرقي در روزهاي کم رونق منهتن در دهه ???? ميلادي يکي از مکان هاي پررونق با انواع رستوران و اسکله بوده است. اسکله هاي اين مکان همچون اسکله شماره ?? اکنون به يک پاساژ تبديل شده اند.

اسکله دريايي ? شيکاگو
تعداد سالانه بازديدکننده ها: ?,???,???
اين اسکله يادآور ارتش در جنگ جهاني اول است و شامل انواع کارناوال هاي ارتشي، رقص فواره ها، کيوسک زيورآلات، تئاتر IMAX و رستوران هايي متعدد با غذاهاي محلي است. موزه از آثار هنري هنرمنداني همچون فرانک ليويلد رايت و لوئيس تيفاني نيز وجود دارد.

موزه لوور پاريس
تعداد سالانه بازديدکننده ها: ?,???,???
بزرگ ترين موزه دنيا از نظر آثار هنري و معماري ساختمان موزه مورد توجه گردشگران قرار دارد. هرم شيشه اي موجود در حيات اين موزه نيز خود، يکي از جاذبه هاي اصلي براي دوستداران هنر است. در اين هرم حدود ?? هزار شاهکار هنري نگهداري مي شود. انواع نقاشي هاي مشهور دنيا همچون موناليزا را مي توان در اين موزه از نزديک مشاهده کرد.

موزه هوا و فضا ملي ? واشنگتن دي سي
تعداد سالانه بازديدکننده ها: ?,???,???
بزرگ ترين مجموعه تاريخي هواپيما و ناوهاي فضايي در دنيا، موزه هوا و فضا ملي آمريکا است. اين مجموعه حدود ?? هزار ناو هوايي در خود دارد که هنوز از آنها استفاده مي شود. اين موزه در سال ???? ميلادي گشايش يافته است و براي کوچک و بزرگ جذاب است و گردشگران متعددي از سراسر دنيا از آن بازديد مي کنند.