روش های باز موجود جهت مهاجرت به کشورهای کانادا و آمریکا

با توجه به تغييرات فراوان در روش هاي مهاجرتي در چند سال اخير و باز و بسته شدن بسياري از روش هاي مهاجرت به کانادا و آمريکا، بر آن شديم که در مطلبي کوتاه تمامي روش هايي که متقاضيان مي توانند در حال حاضر(و يا به زودي) براي مهاجرت به کانادا و آمريکا از طريق آنها اقدام نمايند را نام برده ولينک آن روش بعلاوه توضيحي کوتاه از آن روش را براي شما عزيزان قرار دهيم.

روش سرمايه گذاري کبک: اين روش ويژه مديران و صاجبان بيزينس مي باشد. متقاضياني که داراي سرمايه اي بيش از ?.? ميليون دلار هستند مي توانند از اين روش اقدام نمايند. اين روش در بهار ???? بازگشايي مي شود.
روش تخصصي کبک (به زودي): اين روش در بهار ???? مجددا باز مي شود. اين روش براي افراد متخصصي است که در ليست مشاغل اين استان قرار مي گيرند. با توجه به تغيرات اعلامي در تاريخ ?? مرداد ??، بيشتر متقاضياني که در زمينه هاي پرستاري، عمران، کامپيوتر، مهندسي الکترونيک، مکانيک، صنايع، حسابداري، مترجمي، و بسياري از مشاغل ديگر تحصيل کرده اند مي توانند بدون نياز به داشتن مدرک زبان فرانسه و يا انگليسي اقدام نمايند.
مهاجرت از طريق اخذ پيشنهاد کار: مهندسي عمران، معماري، مکانيک، برق و کامپيوتر و همچنين تکنسين هاي فني، مشاغل مهارتي نظير جوشکاري، تعميرات، لوله کشي، کاشي کاري، آشپزي، کشاورزي و … مي توانند از طريق اين روش در کمتر از يک سال و با دانش ابتدايي زبان، براي خود و خانوادشان اقامت دايم کانادا را دريافت نمايند.
روش تخصص نووااسکوشيا: متقاضيان مهاجرت به کانادا از اين روش بايد در ليست مشاغل مورد نياز اين استان قرار بگيرند. کسب امتياز قبولي و داشتن دانش زبان از ديگر ملزومات اين روش مي باشد. (اين روش مهاجرتي در تاريخ ?? دسامبر ???? تکميل ظرفيت شده است و اوايل سال ???? مجددا باز گشايي خواهد شد.)
روش خود اشتغالي فدرال: در اين روش نيازي به دانش زبان انگليسي وجود ندارد. طراحان کامپيوتري، کشاورزان، ورزشکاران، هنرمندان، نويسندگان، مترجمان و … مي توانند از طريق اين روش اقدام نمايند
روش پرستار کودکان و يا سالمندان: متقاضياني که داراي دوست و يا فاميلي در کانادا هستند که دوست و يا فاميل آنها داراي فرزند زير ?? سال و يا سالمند بالاي ?? سال بوده و حاضر به همکاري با متقاضي جهت مهاجرت به کانادا باشند، مي توانند از طريق اين روش اقدام به مهاجرت نمايند.
مهاجرت به آمريکا از روش غير تخصصي يا همان EB3: ساده ترين روش مهاجرت به آمريکا بدون نياز به تحصيلات، امتحان زبان و سابقه کار
مهاجرت به آمريکا روش EB1: ساده و قابل دسترس ترين روش مهاجرت به آمريکا براي هنرمندان و ورزشکاران
مهاجرت به کانادا از طريق اخذ پذيرش و ويزاي دانشجويي: اخذ پذيرش از يکي از معروفترين کالج هاي هنر براي افراد داراي ديپلم و بالاتر