درباره تور دبی

المارات متحده عربي با حروف UAE نوشته مي شود. مساحت کلي اين کشور 82880 کيلومتر مربع، از شمال و شمال غربي به خليج فارس، از جنوب و جنوب غربي به عمان و عربستان سعودي، از سمت غرب به قطر و عربستان سعودي، و از سمت شرق به درياي عمان و عمان محدود مي شود. بر خلاف بيابان هاي شني در اين مسير شما شاهد گسترش فضاي شهري به نحو چشمگيري هستيد. امارات مجموعه اي است که در سال 1971 توسط امارت هاي شيخ نشين دبي، شارجه، عجمان، فجيره، رأس الخيمه و ام القيوين به وجود آمد و شيخ نشين ابوظبي به عنوان پايتخت امارات برگزيده شد. رئيس دولت، شيخ خليفه بن زايد آل نيهان و همچنين حاکم ابوظبي و شيخ محمد بن راشد آل مکتوم به عنوان نماينده، حاکم دبي و نخست وزير امارات مي باشد. جمعيت امارات در نيمه اول سال 2006، 8/2 ميليون نفر بود که بر اساس سرشماري نفوسي سال 2010 به 26/8 ميليون نفر رسيد.زبان عربي، زبان ملي و زبان انگليسي زبان تجارت محسوب مي شود. اکثريت گسترده اي از اين جمعيت دموگرافيک در شهر هاي ابوظبي و دبي ساکنند. طبق اطلاعات اداره آمار دبي منتشره در تاريخ 2011 جمعيت دبي حدود 2 ميليون نفر در شب و 3 ميليون نفر در روز اعلام گرديده است.امارات متحده عربي (U.A.E) پايتخت: ابوظبي ساختار سياسي جمهوري فدرالي (Constitutional federal) متشکل از 7 شيخ نشين به ابوظبي، دبي، شارجه، عجمان، ام القوين، رأس الخيمه، و فجيره در سال 1971.



هر ساله در تاريخ 2 دسامبر، مراسم روز ملي در کشور امارات برگزار مي شود. اين جشن براي دولت امارات و دبي بسيار حائز اهميت است. پرچم دبي متشکل از سه نوار افقي با اندازه هاي مساوي به رنگ هاي سبز (بالا)، سفيد و مشکي به همراه يک نوار پهن قرمز عمودي در سمت اتصال پرچم به ميله است.
شهر بندري دبي، جاذبه هاي گردشگري بسيار زيادي دارد که مي توان آن را به دو بخش جاذبه هاي گردشگري مدرن و جاذبه هاي گردشگري تاريخي و طبيعي تقسيم بندي کرد.
دبي در اکثر موارد از ساير امارت هاي کشور امارات متحدي عربي متمايز است بطوريکه درآمد نفتي دبي، تنها 6% از کل درآمدهاي اين امارت است. از مهمترين منابع درآمد دبي مي توان به فروش ملک به اتباع خارجي در مناطق آزاد، اعطاي اقامت دبي به اتباع خارجي، واسط صدور کالا به اقصي نقط جهان، ترانزيت کالا و مسافر، خدمات گردشگري نظير هتل هاي فراوان دبي و منطقه آزاد جبل علي اشاره کرد.
بندر دبي، از مهمترين بنادر براي توليدکنندگان و تجار سراسر جهان است و اکثر بانک ها و موسسات مالي و بازرگاني در منطقه بندري دبي واقع شده اند. اتصال به آبهاي بين المللي و وجود بستر مناسب حمل و نقل هوايي و دريايي در دبي، سبب شده که دبي از دهه 80 ميلادي به بعد به سرعت توسعه يابد و سرمايه گذاران را از سراسر جهان براي سرمايه گذاري و شراکت در اين بستر مناسب اقتصادي به دبي بکشاند. همچنين، راه اندازي پروژه هاي بزرگ و مهمي مانند شهر اينترنتي دبي و شهر رسانه دبي و نيز ساخت بزرگترين مراکز خريد جهان، بلندترين برج جهان، توسعه صنعت گردشگري و ساخت لوکس ترين هتل ها، از جمله موارديست که باعث بالا رفتن شاخص رونق اقتصادي در دبي شود.
دبي
وجود مراکز خريد و بازارهاي فراوان، دبي را به بزرگترين مرکز خريد خاورميانه تبديل کرده است و ميزبان برندهاي معروف از سراسر جهان است. هرساله جشنواره بزرگي در زمستان به نام جشنواره خريد دبي برگزار مي شود. در دبي، ماليات فروش مستقيم اخذ نمي شود و حقوق گمرکي بسيار پاييني در زمان ورود کالا به دبي دريافت مي شود که سبب شده قيمت تمامي اجناس عرضه شده در فروشگاه ها و مراکز خريد دبي بسيار مناسب باشد. در دبي بسياري از کالاها نظير لوازم الکترونيکي، طلا و جواهرات، کيف و کفش، عطر و ادوکلن، لباس هاي فاخر، و ساير اجناس با قيمت هاي باور نکردني به فروش مي رسند. مراکز خريد دبي، همگي لوکس و مجهز بوده و سيستم هاي خنک کننده قوي، کافي شاپ و رستوران، پارکينگ هاي وسيع رايگان، سالن هاي سينما و امکانات بسياري برخوردار مي باشند. تور دبي

دبي در سال ???? توانست نام خود را بعنوان برگزارکننده اکسپو 2020 ثبت کند. اکسپو، پس از جام جهاني فوتبال و المپيک، بزرگترين رويداد مهم جهان است و به المپيک شکورها معروف است. اين نخستين بار است که يک شهر از خاورميانه ميزبان اين گردهماييت. کارشناسان اقتصادي، درآمد دبي حاصل از برگزاري اکسپو، بيش از 23 ميليارد دلار اعلام کرده اند.

سبک‌هاي معماري مختلفي در دبي وجود دارد. دبي، هم از نظر ساخت و ساز بين المللي و هم از نظر معماري اسلامي در رده هاي بالاي ساخت و ساز قرار دارد. بدليل وجود نيروي کار ارزان، ساخت و ساز در دبي بسيار سريعتر از کشورهاي غربي پيش مي رود. از جمله اقدامات شاخص در زمينه معماري، ساخت بلندترين برج جهان ( برج الخليفه ) به ارتفا: دلتابان