بدروم زنده ترین شهر توریستی ترکیه

تور بدروم- بدروم شهري زيبا وساحلي در جنوب غربي ترکيه که در کنار ساحل درياي اژه از مراکز بسيار زيباي و توريستي با معماري فوق العاده خاص به سبک مصري در کنار قلعه قديمي آرام گرفته است. شهر بدروم جزو شهرهاي است که در فصل توريستي بصورت 24 ساعت باز ميباشد.
بدروم که در زمان باستان (هالي کارناس) ناميده ميشد. در واقع زادگاه " هردوت " و محل مقبره پادشاه ماسولوس ( در قرن 4 قبل از ميلاد ) است که يکي از عجايب هفت گانه جهان باستان است. شبه جزيره زيباي بدروم ، مطابق با سليقه گردشگراني است که به يک فضاي تسکين بخش و آرام علاقمند هستند. روستاهاي اطراف آن به همراه ميهمان سراها و هتلهاي کوچک واقع بر يک خليج آرام ، اين مکان را مي آرايند.

شهر بدرم به چندين منطقه تقسيم شده است که هر کدام از مناطق داراي ويژگيهاي خاص خود ميباشد :
مناطق گومبت , باغلا, کارا اينجير, ارتا کنت ياليسي, اکتور, بيتز, گومبت و بارداکچي واقع در ساحل جنوبي ، داراي کرانه هاي شني زيبايي هستند. مناطق ارتا کنت, بيتز و اکتور از جمله سواحلي هستند که پوشيده از زنبقهايي با گلهاي آبي رنگ . اردو زنان و موج سواران از منطقه گومبت لذت ميبرند و در منطقه بيتز تخته هاي موج سواري رنگارنگ ، با مهارت از ميان دکلهاي قايقها در خليج مي جهند. بر کرانه دريا ، شما ميتوانيد از پياده روي آرام در ميان باغهاي پرتقال و نارنگي که مانند نواري ساحل را احاطه کرده اند ، لذت ببريد.
معروف ترين کشتي تفريحي بدروم "کاتاماران" و Blue Voyage نام دارند. با اين کشتي ميتوانيد سفر به ياد ماندني در درياي مديترانه داشته باشيد. اين کشتي در ساحلهاي مختلف مي ايستد و شما ميتوانيد در آن مناطق شنا کنيد. بدوم داراي هتل هايي با سطح و کلاس بسيار بالاست.