دیدنیهای بدروم

موزه باستان شناسي بدروم
اين موزه بسيار زيبا که در سال 1995 جايزه موزه سال اروپا را دريافت نموده است ، در قلعه بدروم واقع شده است . تمام اتاق هايي که داخل قلعه بدروم قرار داشته اند بازسازي شده اند و تبديل به موزه گرديده اند . موزه باستان شناسي بدروم که در سال 1961 ميلادي به صورت رسمي به عنوان موزه ثبت گرديده است ، بدون شک يکي از زيباترين موزه هاي ترکيه و جزو ديدني ترين جاهاي شهر بدرم به حساب مي آيد .

قلعه بدروم
قلعه بدروم در واقع جزو معروف ترين ديدني هاي بدروم مي باشد . اين قلعه که در قرون وسطي در قرن پانزدهم ميلادي و در زمان پادشاهي رودس در بدروم ساخته شده است ، به نام قلعه بدروم يا قلعه سن پترز شهرت دارد .اين قلعه در مساحت به وسعت 30.000 مترمربع ساخته شده است و داراي ديوارهاي بسيار بلند و 5 برج مي باشد . براي رسيدن به ترين نقطه قلعه بدرم مي بايست از 7 درب عبور کنيد . اين قلعه در طول تاريخ بارها مورد مرمت قرار گرفته است . در حال حاضر هر روزه براي بازديد عموم باز مي باشد .

پارک آبي بدروم ترکيه
شهر بدروم ترکيه دو آکوا پارک دارد . اولين اکوا پارک که قديمي تر و کوچک تر مي باشد ، درمرکز شهر بدروم واقع شده است . دومين آکواپارک بدروم که يکي از بهترين آکوا پارک هاي ترکيه مي باشد ، ددمان آکوا پارک نام دارد و در نزديکي منطقه گنبت بدروم قرار دارد . اين پارک آبي در محوطه اي به بزرگي 65000 مترمربع احداٍ گرديده است و بزرگترين پارک آبي ترکيه مي باشد .داراي 23 سرسره آبي با سايز هاي مختلف و رودخانه مواج به طول 350 متر مي باشد . (تور بدروم)