شهربازی فوق العاده آنکارا از بهترینهای دنیاست

مساحت کل آنکاپارک آنکارا ۱۲۰۰۰۰۰متر مربع است و ۱۰۰۰۰۰متر مربع آن توسط اسباب بازیهای مختلف اشغال شده است . پارک شامل ۱۲۱۷اسباب بازی بزرگ و کوچک است البته برای استفاده چهارفصل از این پارک ، برخی از اسباب بازیها در زیر ۱۰چادری که برای این اسباب بازیها در نظر گرفته شده ، قرار دارند . بزودی بزرگترین باغ وحش خاورمیانه در آنکا پارک افتتاح خواهد شد که مجهز به بیمارستان حیوانات نیز می باشد
در شهربازی بزرگ آنکارا ترن هوایی به طول ۸۷۰متر و ارتفاع ۳۵متر وجود دارد که یکی از مهیج ترین ترن های هوایی دنیاست . همچنین چرخ فلک آن یکی از بزرگترین چرخ فلک های دنیاست . مجسمه های بکار برده شده در این پارک بسیار زیبا و عظیم الجثه هستند . مجسمه غول پیکر دایناسور آنکا پارک آنکارا ، با ۷۰متر ارتفاع در کتاب گینس (رکوردهای جهانی ) ثبت شده است . این پارک از جاهای دیدنی ترکیه است که بازدید از آن ، به یادماندنی خواهد بود .

نگران تردد در این شهربازی بزرگ آنکارا نباشید . وسایل حمل و نقل عمومی شما را در پارک می چرخانند و می توانید در کنار اسباب بازی و یا محل دلخواه تان پیاده شوید . پارکینگ شهربازی نیز در خدمات بازدیدکنندگان است . طبق پیش بینی ها بزودی این پارک به یکی از مهم ترین تفریحات ترکیه تبدیل خواهد شد . چنانچه با تور آنکارا به ترکیه سفر کردید حتما این تجربه قشنگ رو در سفرتان بگنجانید .