ویژگی های booking.com


 

نظرات کاربران

 

یکی از ویژگی های بارز و پر اهمیت booking.com نظرات و پیشنهادات کاربران درباره ی مکان های اقامتی و فرصت های گردشگری در سراسر جهان است

 این نظرات می توانند قبل از رزرو هتل به شما اطلاعات خوبی بدهد و چنان تاثیر گذار هستند که می توانند شما را از رزرو هتلی که قبلا انتخاب کرده بودید بازدارند و شما هتلی دیگری را انتخاب کنید.

 

 

booking.com سیاست های خوبی را برای گذاشتن نظر در وب سایت اش اعمال می کند تا نظرات واقعی در سایت درج شود و کاربران بتوانند انتخاب بهتر و مطمئن تری را داشته باشند.

 

 

تغییر واحد پول

 

 

 

در بالای صفحات سایت، گزینه ای به نام CURRENCY‌ وجود دارد که با انتخاب آن، می توانید واحد پول مورد نظر را انتخاب تا هزینه ها بر اساس واحد پول دلخواهتان به نمایش در آید.

 

 واحد پول اکثر کشور های دنیا در این بخش ارائه شده است. شما می توانید با تغییر واحد پول هزینه هتل ها را با واحد دلخواهتان مشاهده کنید، اما پرداخت هزینه هتل معمولا از طریق credit card و یا به صورت نقدی در هتل صورت می گیرد.

 

 

عضویت در سایت booking.com

 

 

با عضویت در سایت booking.com می تواندی نظرات خود را با کاربران به اشتراک بگذارید و از امتیاز کاربران به نظرتان مطلع شوید.

برای عضویت و تشکیل پروفایل می توانید به طور مستقیم از طریق اکانت گوگل یا فیس بوک ثبت نام کنید

 در صورتی که اکانت های مذکور را ندارید کافی است یک ایمیل معتبر وارد کنید و پس از تایید ایمیل خود به عضویت بوکینگ دات کام در بیایید و رزرو هتل از سایت booking داشته باشید

 

 

پس از عضویت می توانید در بخش MY LIST خدمات مورد علاقه اتان را ذخیره کنید تا در هر زمانی که بخواهید بتوانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید

 

 ذخیره کردن اطلاعات هتل ها، به اشتراک گذاشتن علایقتان با دوستانتان از فواید بخش MY LIST وب سایت بوکینگ دات کام است

 

 

امکانات سایت booking.com در یک نگاه

 

    امکان رزرو هتل در سراسر جهان

    امکان تغییر تاریخ رزرو هتل

    امکان ویرایش اطلاعات مسافر

    درخواست غذا پس از ثبت هتل

    امکان تغییر اتاق هتل پس از رزرو

    امکان به تعویق انداختن تاریخ خروج از هتل

    امکان لغو رزرو هتل

    درخواست تخت اضافی