تفریحات آنکارا

جاهای تفریحی آنکارا در جذب گردشگران تور آنکارا موفق هستند و مکانهای توریستی انکارا در دنیا شناخته شده است . بسیاری از این تفریحات امکان این را به شما می دهد که لحظات خوشی را در آنکارا سپری کنید و خاطره ای همیشگی از این سفر در ذهنتان جای بگیرد .

از تفریحات آنکارا ، قایق سواری در دریاچه زیبای گولباشی ست . دریاچه گولباشی آنکارا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری آنکارا ، ۲۵ کیلومتر به سمت جنوب آنکارا بر روی جاده قونیه قرار دارد. دریاچه گولباشی آنکارا به خاطر منظره جذاب و رستورانهای زیبای کنار رودخانه اش طرفداران بسیاری دارد و یکی دیگر از جاذبه های تفریحی ترکیه به شمار میرود.

>> شهربازی بزرگ آنکارا :
مساحت کل آنکاپارک آنکارا ۱۲۰۰۰۰۰ متر مربع است و ۱۰۰۰۰۰ متر مربع آن توسط اسباب بازیهای مختلف اشغال شده است . پارک شامل ۱۲۱۷ اسباب بازی بزرگ و کوچک است البته برای استفاده چهارفصل از این پارک ، برخی از اسباب بازیها در زیر ۱۰ چادری که برای این اسباب بازیها در نظر گرفته شده ، قرار دارند . بزودی بزرگترین باغ وحش خاورمیانه در آنکا پارک افتتاح خواهد شد که مجهز به بیمارستان حیوانات نیز می باشد .در شهربازی بزرگ آنکارا ترن هوایی به طول ۸۷۰ متر و ارتفاع ۳۵ متر وجود دارد که یکی از مهیج ترین ترن های هوایی دنیاست . همچنین چرخ فلک آن یکی از بزرگترین چرخ فلک های دنیاست . مجسمه های بکار برده شده در این پارک بسیار زیبا و عظیم الجثه هستند . مجسمه غول پیکر دایناسور آنکا پارک آنکارا ، با ۷۰ متر ارتفاع در کتاب گینس (رکوردهای جهانی ) ثبت شده است . این پارک از جاهای دیدنی ترکیه است که بازدید از آن ، به یادماندنی خواهد بود .نگران تردد در این شهربازی بزرگ آنکارا نباشید . وسایل حمل و نقل عمومی شما را در پارک می چرخانند و می توانید در کنار اسباب بازی و یا محل دلخواه تان پیاده شوید . پارکینگ شهربازی نیز در خدمات بازدیدکنندگان است . طبق پیش بینی ها بزودی این پارک به یکی از مهم ترین تفریحات ترکیه تبدیل خواهد شد .اکثر توريست ها يي که به تور آنکارا مي آيند به این شهر بازی میروند.

 

 

>> منطقه اینجک آنکارا Enjek in Ankara :
از تفریحات آنکارا منطقه اینجک است . اینجک در ۱۵ کیلومتری جنوب غرب آنکارا، با درختان میوه، مناطق سرسبز و جایگاه های جالب پیک نیک خود ، ناحیه مورد علاقه ساکنان آنکارا برای استراحت است و توجه گردشگران تور آنکارا را نیز بخود جلب کرده است .

>> چشمه های گرم آب معدنی آنکارا ترکیه :
شش چشمه گرم آب معدنی در آنکارا ترکیه وجود دارند،این چشمه ها از مراکز دیدنی آنکارا ترکیه و تفریحات آنکارا ترکیه به حساب می آیند. کیزیلجا حامام کاپلیجا در ۸۰ کیلومتری به سمت شمال، هایمانا کاپلیجا در ۷۲ کیلومتری به سمت جنوب و به سمت شمال غرب در ۵۷، ۸۵، ۳۰ و ۸۰ کیلومتری به ترتیب آیاش کاپلیجا، دوتلو کاپلیجا، ملیک شاه در چوبوک و مالیکوی در پولاتلی. حمام های آب گرم دارای ویژگی های سودمندی را به گرشگران تور آنکارا پیشنهاد میکنیم .
>> سد بایندر آنکارا Dam Bayindir Ankara :
تفریحات آنکارا در حومه شهر و قابل دسترسی آسان هستند . سد بایندر در بزرگراه سامسون در ۱۲ کیلومتری آنکارا واقع است. با زیبایی طبیعی، چایخانه، محل کمپ زدن و استخر شنا، این مکان به محلی محبوب برای خارجیان و افراد محلی درآمده است. اتوبوس و مینی بوس برای رفتن به این محل مهیا است.در سفر ترکیه از طبیعت آنکارا لذت ببرید .