معرفی جاذبه‌های گردشگری اصفهان در هندوستان

ايلنا: مشاور عالي شهردار اصفهان گفت: هفت? معرفي ظرفيت‌ها و جاذبه‌هاي گردشگري اصفهان در شهر حيدرآباد هندوستان که به اصفهان نو شهرت دارد، همزمان با دهه مبارک فجر برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري ايلنا از اصفهان؛ مهدي جمالي‌نژاد بازاريابي و تبليغات جهت جذب انبوه گردشگران مسلمان اين منطقه را از اهداف اين هفته فرهنگي برشمرد و افزود: معرفي هرچه بهتر اصفهان و شناساندن جاذبه‌هاي تاريخي، صنايع دستي، جاذبه‌هاي فرهنگي، طبيعي و مذهبي شهر اصفهان در اين هفته، با شکوه هرچه تمام انجام خواهد گرفت.
معاون هماهنگي امور مناطق و سازمان‌هاي شهرداري اصفهان تصريح کرد: بهبود وضعيت ترغيبي و انگيزشي گردشگري و بهبود وضعيت تبليغاتي توانمندي‌هاي اين حوزه، بالا‌ترين سهم را در توسع? گردشگري شهر اصفهان خواهند داشت.
جمالي‌نژاد خاطرنشان کرد: سي و چهارمين نمايشگاه بين المللي گردشگري اسپانيا با هدف معرفي گوشه‌اي از ظرفيت‌هاي گردشگري و صنايع دستي کشور که در هفته اول بهمن ماه در مادريد برگزار شد.
وي حضور و بروز قوي شهرداري اصفهان در حوزه گردشگري را با توجه به اختيارات و آزادي عمل بيشتر بسيار پويا و با نشاط دانست و اظهار اميدواري کرد سازمان توسعه گردشگري شهرداري اصفهان ضمن تأمين ماموريت‌ها و اهداف برنامه ريزي، همکاري و هماهنگي در توسعه زيرساخت‌هاي مورد نياز گردشگري، معرفي ارزش‌هاي اصيل فرهنگي، مذهبي و اقتصادي شهر و ارتقاي فرهنگ ميزباني و ميهمان پذيري را در دستور کار خود قرار دهد.