هتل های آنکارا

تور آنکارا- هتل Surmeli Ankara، در مرکز شهر و در مجاورت مناطق تجاری، تفریحی این شهر پرجنب و جوش قرار گرفته است. هتل، اقامتی را به همراه اینترنت رایگان به میهمانان ارائه میدهد. اتاق ها، به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، حمام اختصاصی وان دار و سشوار مجهز میباشند. هتل، دارای 3 رستوران و تریا میباشد. رستوران Kazan، که خوراکهای محلی آن معروف است، انواع خوراکهای ترکی و بین المللی را سرو میکند.
هتل، 10 دقیقه پیاده تا Kirzlay که بسیاری از بهترین فروشگاه ها و رستوران ها در آن واقع شده، فاصله داشته و ایستگاه متروی Sihhiye، در 300 متری آن قرار گرفته است.

هتل 4 ستاره Ankara Plaza، در موقعیتی مرکزی و در مجاورت مراکز اداری، وزارتخانه ها و چندین سفارتخانه شهر قرار گرفته است.میهمانان میتوانند در باشگاه سلامت و با استفاده از سونا، حمام های ترکی و فنلاندی، مرکز بدنسازی، جکوزی و خدمات ماساژ استرس و خستگی را از تن بدر کرده و به استراحت بپردازند.هتل همچنین 5 اتاق ضیافت و ملاقات مجهز به تجهیزات فنی را در اختیار علاقه مندان قرار داده است. کادر هتل میکوشد تا مراسم به خوبی برگزار شوند.هتل دارای تریاها و رستورانهای متنوعی از جمله تریای تراس بوده که با سرو انواع خوراکهای بین المللی و ترکی در محیطی آرامش بخش، از میهمانان پذیرایی میکند.

هتل 4 ستاره Royal Ankara، در مرکز شهر آنکارا و در مجاورت مناطق تجاری و اقتصادی شهر قرار گرفته است. هتل اقامت راحتی را به همراه پارکینگ و اینترنت رایگان به میهمانان ارائه میدهد. هتل دارای 52 اتاق و سوئیت بوده که هر یک به تمیزی تزئین و از لوازم اختصاصی برخوردارند . خانواده های پرجمعیت و یا آن دسته از مسافرینی که به فضای بیشتری احتیاح دارند، میتوانند سوئیت های بزرگ و یا اتاق ها بزرگ خانوادگی با حال مجزا را انتخاب نمایند. هزینه اقامت، شامل صبحانه سلف سرویس روزانه نیز میباشد. میهمانان میتوانند شام خود را با سفارش از روی منو، در رستوران هتل صرف نمایند.