شهر میلان ایتالیا - راهنمای سفر به میلان

 میلان، شهر آینده ایتالیا، یکی از مهم ترین سرمایه های مد در جهان شناخته شده است که دارای تعداد بسیار زیادی موزه های جالب و دیدنی است. میلان، از نظر مالی دومین شهر مهم ایتالیا و پرجمعیت ترین شهر این کشور محسوب می شود که در مرکز بزرگترین منطقه شهری ایتالیا قرار گرفته است. با این وجود این شهر از نظر زیبایی در لیست شهرهای زیبای ایتالیا قرار نگرفته است زیرا بخشی از این شهر توسط حملات بمب های جنگ جهانی دوم نابود شده است. شهر میلان پس از جنگ جهانی دوم مورد بازسازی قرار گرفت و دوباره خود را به پایتخت تجاری پر شور تبدیل کرده است. آن چه شهر میلان را در مقایسه با سایر شهرها برای یک توریست جذاب کرده است سبک زندگی و لذت بردن از لذت های دنیوی این شهر است: میلان بهشتی برای خرید، فوتبال، اپرا و زندگی شبانه و همچنین بازار مد ایتالیایی است. متخصصین در صنعت مد، سوپر مدل ها و پاپاراتزی های بین المللی سالانه دو بار برای شرکت در نمایشگاه های بهار و پاییز به این شهر سفر می کنند. فریب شکل مدرن این شهر را نخورید زیرا این شهر یکی از باستانی ترین شهرهای اروپا با قدمتی بیش از 26 قرن تاریخ و میراث است.   

 
شهر میلان ایتالیا 
 
میلان به دلیل داشتن ثروت تاریخی و مدرن آن مشهور است و شامل مواردی مانند Duomo یکی از بزرگترین و عظیم ترین کلیساهای گوتیک در دنیا، La Scala یکی از معروف ترین خانه های اپرا در جهان، گالری Vittorio Emanuele یک گالری مرکز خرید باستانی و پر زرق و برق طاقدار (آرکاد)، گالری هنری بررا (Brera) با بسیاری از بهترین آثار هنری اروپا، برج پیرلی (Pirelli) نمونه ای با شکوه از معماری ایتالیایی مدرن دهه 1960، استادیوم بزرگ و مشهور سان سیرو، قلعه قرون وسطایی Castello Sforzesco و سایت Santa Maria delle Grazie Basilica عضو میراث جهانی یونسکو که شامل یکی از معروف ترین نقاشی های جهان: شام آخر لئوناردو داوینچی قرار گرفته است، می شود.
 
اگر شهر رم معرف ایتالیای قدیم است، شهر میلان نماینده ایتالیای جدید است. شهر میلان مدرن ترین شهر در سراسر ایتالیا است و هنوز هم بیشترین تاریخ گذشته دست نخورده را در خود نگه داشته است. در نگاه اول، میلان کلان شهری شلوغ و نسبتا شیک (با دکور زیبا و شیک مغازه ها و بوتیک ها)، با تعداد بسیار زیادی از کاخ های بزرگ و کلیسا های عالی در مرکز آن به نظر می رسد، اما در مکان های تجاری آن با تضادهای شدید بین ساختمان های مدرن و باستانی مخصوصا در هوای کاملا بارانی، خاکستری و مه آلود، ظاهری بی روح و تاریک به آن داده است مواجه می شوید. با وجود پارک های زیاد در میلان، فضای سبز آن بسیار کم است. با این حال در میلان، شما می توانید از درخشش و تجملات زندگی مدرن لذت ببرید. می توانید از گردش در مناطقی مانند محله زیبای Navigli، منطقه شیک بررا، محله پر جوش و زنده دانشگاه و یا برخی از کلیسا ها و ساختمان های کوچکتر آن لذت ببرید.