هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز در شهر تاريخی و كهن شيراز پذيرای شما می باشد. هتل پرسپولیس شیراز شامل 7 طبقه و دارای 104 اتاق دوتخته، سویيت، رويال سوييت، سوییت كانكت و آپارتمان با امكاناتی نظير جديد ترين سيستم تهويه مطبوع ، امكان اتصال به اينترنت، مینی سرويس، تلويزيون و ماهواره، خط مستقيم و… می باشد. آسودگی خیال با رزرو هتل پرسپولیس شیراز.
هتل پرسپولیس شیراز هتلی 5 ستاره با 2 سالن مناسب برگزاری میتینگها و نشست ها میباشد . راحتی دسترسی به آثار باستانی و کهن همچون حافظیه و آرامگاه سعدی و دروازه قرآن و باغ جهان نما به علت نزدیکی به این اماکن از مزیت های هتل پرسپولیس شیراز محسوب میشود
آدرس هتل : استان فارس ، شیراز، بلوار آزادی، حدفاصل چهارراه حافظیه به میدان اطلسی هتل پرسپولیس شیراز.
خدمات :
هتل بین المللی پرسپولیس شیراز در هفت طبقه تشکیل شده که شامل 104 اتاق دوتخته، سوئیت، رویال سوئیت کانکت و آپارتمان با طراحیهای متنوع و دارا بودن امکاناتی نظیر قفل الکترونیک، سیستم تهویه مطبوع، امکان اتصال به اینترنت، مینی سرویس، تلویزیون و سیستم صوتی، ماهواره، کانال محلی، خط تلفن مستقیم و…جهت آسایش و آرامش میهمانان گرامی فراهم آماده است.
لابی هتل پرسپولیس با بهترین مکان برای ملاقاتهای دوستانه شما میهمیانان عزیز میباشد که در تمامی ساعات شبانه روز همراه با موسیقی دلنشین و دسترسی به امکانات گوناگون جهت برآورده کردن نیاز شما میهمانان عزیز در نظر گرفته شده است.
رستوران آپادانا واقع در طبقه همکف در محیطی رویایی و دلپذیر با متنوعترین غذاهای ایرانی و فرنگی و غذاهای دریایی و بوفه اردور و دسرهای مختلف همچنین بکارگیری پرسنل مجرب جهت پذیرایی از مهمانان عزیز و پاسخگویی به کلیه نیازهای میهمانان محترم میباشد.
تالار هدیش و تالار تچر با ظرفیت هرکدام 300 نفر و دارا بودن امکانات سیستم صوتی و تصویری، اینترنت، جهت بهتر برگزار کردن سمینارها و کنفرانسها و همایشها و مجالس عقد و عروسی شما در نظر گرفته شده است.
در کافی شاپ و تریا لوتوس هتل پرسپولیس شما میتوانید در محیطی دنج و سرویس دهی 24 ساعته، طعم انواع نوشیدنیهای گرم و سرد، بستنی، کیک و دسر را تجربه کنید.
کافی نت هتل پرسپولیس که در محیطی آرام جهت استفاده از اینترنت به همراه بروزترین سیستمها و سرعت دریافت اطلاعات بالا در نظر گرفته شده است که در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت به مهمانان عزیز می باشد.
این مجموعه به منظور حفظ نشاط و تندرستی میهمانان امکانات مناسبی را فراهم ساخته است. پیشنهاد ما به شما استفاده از مجموعه ورزشی هتل پرسپولیس با امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد میباشد. بعد از ورزش، انرژی از دست رفته شما را با نوشیدنیهای تازه و غذاهای سبک در محیط تریای مجموعه ورزشی به شما باز میگردانیم.
خدمات ویژه :
سرویس اضافه هتل پرسپولیس شیراز: تخت خواب می باشد.
امکان سرویس دهی برای معلولین و جانبازان وجود دارد.
همه اتاقها دارای سرویس بهداشتی فرنگی می باشند.