جاذبه های گردشگری دانمارک

دانمارک با نام رسمي پادشاهي دانمارک کشوري در شمال اروپاست که در جنوب غربي سوئد و جنوب نروژ واقع شده است و از جنوب با آلمان هم مرز است. اين کشور دو بخش جداي ديگر در اقيانوس اطلس شمالي به نام جزاير فارو و گرينلند هم دارد.
دانمارک با نام رسمي پادشاهي دانمارک کشوري در شمال اروپاست که در جنوب غربي سوئد و جنوب نروژ واقع شده است و از جنوب با آلمان هم مرز است. اين کشور دو بخش جداي ديگر در اقيانوس اطلس شمالي به نام جزاير فارو و گرينلند هم دارد. زبان ملي آن دانمارکي است که شباهت زيادي به سوئدي و نروژي دارد.
وقتي صحبت از اسکانديناوي مي شود بايد به دانمارک، سوئد و نروژ اشاره کرد. اين کشور شگفت انگيز پايتختي به نام کپنهاگ دارد که يکي از زنده ترين شهرهاي دنيا است و به باغ هاي تيوولي (Tivoli Gardens) و قصرهاي باشکوه خود مي بالد. دانمارک کشوري با تغييرات صنعتي فراوان است. دانمارکي ها در واقع بهترين جاذبه اين کشور هستند. آنها به زبان و مهارت هاي خود مي بالند. هر گردشگري از ديدن چهره هاي شاد آنها چه در حال اجراي نمايش کنار خيابان چه در حال راهنمايي گردشگران، خوشحال مي شود.
وقتي به کشور ديگري مسافرت مي کنيد، بايد همه چيز را ببينيد، نه اينکه از شهري به شهر ديگر برويد، چون بدين ترتيب فقط نيمي از آن کشور يا شهر را ديده ايد. مردم يک کشور نيم ديگر آن را تشکيل مي دهند، زيرا آنها هستند که در آن کشور زندگي مي کنند و تاريخ آن را مي سازند. بايد داستاني که مردم براي گفتن دارند را بشنويد و در مورد نحوه زندگي و فرهنگ و ... چيزهايي بشنويد.
دانمارک به عنوان يک کشور پيشرفته، توسعه صنعتي خود را حفظ کرده است و بخاطر کيفيت کالاهايش در دنيا شناخته مي شود. دانمارکي ها از مهارت هاي خود براي ساختن کالاها استفاده مي کنند و دانمارک از اين لحاظ در اقتصاد دنيا، يک کشور رقيب محسوب مي شود.
دانمارک چيزهاي زيادي براي گردشگران دارد. با مناظر طبيعي زيبا و رمانتيک و هواي سرد، اين کشور مانند کشوري رويايي است که هانس کريستين اندرسن هم در داستانهايش بدان اشاره مي کند. دانمارکي ها بهترين سينماها و کافي نت هاي دنيا را دارند و در روزهاي سرد زمستاني به خوبي از مهمانان خود پذيرايي مي کنند.
اين کشور شامل شبه جزيره بزرگ Jutland و ??? جزيره مي شود. بنابراين به دريا نزديک است و اکثر مردم در شعاع ?? مايلي دريا زندگي مي کنند و با آب رابطه خوبي دارند. جزيره r جزيره اي است که هر کس به دانمارک مي رود از آن ديدن مي کند، زيرا گويي زمان در آن متوقف شده است و اين جزيره بهترين مکان براي ياد گرفتن چيزهاي بيشتر در مورد دانمارک است.
مردم دانمارک بدون شک بهترين جاذبه گردشگري دانمارک هستند. اين کشور در جنوب اروپاي شمالي قرار گرفته است و جاها و محيط هاي زيادي براي مسافرين دارد. گردشگراني که به دنبال تجربه هاي اصيل اين کشور هستند نبايد خود را به شهرهاي زيباي آن محدود کنند. طبيعت دانمارک طبيعت دست نخورده اي است و فقط بازديد از شهرهاي آن براي شناخت اين کشور کافي نخواهد بود.
دانمارک چيزهاي زيادي دارد که به آنها ببالد، که مي توان به هانس کريستين اندرسن، شاعر دانمارکي اشاره کرد که داستان هاي پري دريايي کوچک و جوجه اردک زشت در اذهان تمام کودکان دنيا مانده است.