درباره شهر توریستی آنتالیا

تور انتاليا- آنتاليا شهري است ساحلي و بسيار زيبا که رشته کوههاي توروس در اين شهر به سمت دريا امتداد پيدا کرده و خط ساحلي نامنظمي از صخر ه هاي سنگي و خليج هاي کوچک بکر را ايجاد نموده است . استان آنتاليا از غرب از طريق شهر کمر آغاز شده وبطول 60 کيلومتر توام با ساحل زيباي خود به شهر آلانيا در شرق آنتاليا ختم مي شود.
موقعيت آب و هوايي آن طوري مي باشد که درحدود 300 روز سال آفتابي بوده وبهشتي از فعاليتهاي ورزشي مانند موج سواري ، اسکي روي آب، قايقراني ، کوهنوردي و… را جلوه گر ميسازد . در فصل تابستان دماي هوا بين 35 الي 45 درجه سانتي گراد و رطوبت آن بين 65 الي 85 درصد مي باشد و اين آب و هوا اکثر توريستها را به سواحل و پلاژهاي زيباي آنتاليا مي کشاند.
شهر آنتاليا داراي اماکن تاريخي مهمي ميباشد که از آن جمله ميتوان به آسپندوس ، آمفي تـأتر شهر سيده اشاره کرد . ازمراکز مهم خريد در آنتاليا ، فروشگاه ميگروس که مجموعه اي از فروشگاههاي معروف داخلي وخارجي مي باشد ميتوان اشاره کرد .
مراکز ديدني شهر آنتاليا
بازديد از يکي از آبشارهاي معروف آنتاليا که مسافرين پس از بازديد از اين آبشار به سمت چند فروشگاه بزرگ شهر آنتاليا حرکت کرده ومي توانند از متنوع ترين پوشاک هاي موجود ، مايحتاج خود را تهيه نمايند. د رطول اين تور بازديد از بزرگترين فروشگاه چرم براي شما درنظر گرفته شده است . اين تور با صرف ناهار همراه بوده و راهنمايان مربوطه اطلاعاتي درمورد شهرآنتاليا در اختيار مسافران گرامي قرارخواهند داد . ( اين تور معمولا به عنوان تور رايگان در پکيج تورهاي آنتاليا قراردارد . )
آکوالند: اين مجموعه يکي از زيباترين مراکز آبي تفريحي ترکيه ميباشد و در منطقه ساحلي کنياآلتي قرارگرفته است . دراين مکان شما و خانواده تان با بهره گيري از سرسره هاي مختلف و بازيهاي آبي متفاوت روز خوبي را سپري مي نماييد . اين تور جذاب همراه با ناهار ميباشد. در ميانه روز شما ميتوانيد به تماشاي برنامه شاد و زنده آکوالند بنشينيد که شامل موزيک و مسابقه هاي جالب ميباشد و شما هم ميتوانيد يکي از شرکت کنندگان اين برنامه باشيد .
قابل ذکراست که در صورت تمايل ميتوانيد در ساعت معين به برنامه نمايش دلفينها در محوطه اي جدا بنشينيد ( دلفين لند ) . اين توررا به 3 ساله ها تا 70 ساله ها پيشنهاد ميکنم پاموک کاله ( پاموک قلعه ): پاموک کاله از شگفتيهاي بسيار عجيب است . آبهاي کالسيوس با حرارت 35 درجه از ارتفاع 100 متري فرو مي ريزد و استخرهاي بزرگ ومتعددي را تشکيل ميدهد . آب روح معماري اين تشعشعات زيبا بوده و اين مکان بنام قصر پنبه اي مشهور شده است . استخرهاي آبگرم اين ناحيه خواص درماني دارند.

درباره شهر توريستي آنتاليا
تورکشتي: اين تور شامل گشت دريايي بر روي آبهاي گرم مديترانه ميباشد. شما از هتل خود توسط اتوبوس به بندر زيباي شهر کمر در 45 کيلومتري آنتاليا حرکت کرده و پس از سوار شدن به کشتي ضمن تماشاي طبيعت زيباي اطراف ، ميتوانيد در توقفهاي کوتاه در دريا به شنا پرداخته و لذت ببريد. صرف ناهار بر روي عرشه کشتي ميباشد . در پايان پس از بازگشت به اسکله شهر کمر ميتوانيد مدت زماني را به بازديد از شهر زيباي کمر بپردازيد .