مراکز خرید اروپا

اروپا یکی از مراکز خرید فوق العاده در جهان است که میتونید هدیه های منحصر به رفردی را برای سوغاتی انتخاب کنید و بخرید. بازاچه های سنتی و محلی هم پیدا میشه و با گشت زدن میتونید بهترین اجناس را بگیرید. از بهترین بازارها و بازارچه های اروپا به مواردی اشاره میکنیم تا با توجه به امکاناتی که دارن انتخاب کنید و مراجعه کنید:
مرکز خرید استریتز در آمستردام:
یکی از محله های جذاب آمستردام است .با رفتن در این خیابان حال و هوایی تازه به شما دست میدهد چون همه جور جنسی برای هدیه پیدا میشه انواع زیورآلات شیک مدرن و قدیمی دست ساز و … که با دیدن آن ها شگفت زده میشید وجود داره در این مرکز خرید کافی شاپ و رستوران هم وجود داره تا لحظاتی را با نوشیدنی بعد از خرید سپری کنید.

مرکز خرید منطقه ی هاکش هوف:
برای پیداکردن اجناس جالب میتونید به این مرکز خرید که در یکی از بخش های برلین واقع شده برید .ویترین این فروشگاه ها از اجناس عجیب و زیبا پر شده که میتونید برای خریدن وسایل کوچک عجیب غریب هدیه نیز به این بوتیک های کوچک بروید. در محوطه های این مرکز خرید کافه های شیکی قرار داده شده همینطور شامل سالن سینما و تئاتر برای علاقمندان بوده. این مرکز خرید یکی از پربازدید کننده ترین مراکز گردشگران تور اروپاست که با امدن به برلین میتونن به این مرکز بیان.

مراکز خرید مشهور لندن:
برای خریدن انواع لباس های شیک از بوتیک های فشن و مدرن و یا فروشگاه های اجناس متنوع خانگی یا خوراکی های مختلف در مسیر خیابانی با رنگارنگی در نور یکی از مشهورترین نکان های مرکز خرید که برای توریست های تور اروپا شگفت انگیز است آمدن به دو مرکز خرید برلیک لین و شوردیچ واقع در لندن است

فروشگاه های خرید در گنت:
این شهر پر از فروشگاه های قدیمی و مدرن و شیک با اجناسی قدیمی در کنار فشن است که در بلژیک واقع شده . یکی از کتابفروشی های قدیمی را در دل خود جا داده است . اگر هم به دنبال وسایل فشن و مد هستید در کنار این فروشگاه های قدیمی از بوتیک های فشن دیدن کنید .اگر درحین خرید احتیاج به نوشیدنی و یا خوراک داشتید میتوانید به رستوران ها و کافه هایی که در کنار این فروشگاه های زنجیره ای واقع شدند بروید.

مرکز خرید مونت مارتر:
اگر دوست دارید یک خرید واقعی را در یک فضای خیابانی سنگفرش با حال و هوایی هنری با فروشگاه ها و گالری های پاریس را تجربه کنید به آخرین دهکده ی پاریس رفته . در فروشگاه های مونت مارتر میتوانید انواع زیورآلات دست ساز در کنار برندهای مدرن را دیدن کنید. با رفتن به این مرکز خردی منظره هایی زیبا را میتوانید ببینید و از آن خاطره ای تکرارنشدنی داشته باشید.

مرکز خرید ایلا بارسلونا :
این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز فروشگاهی در دیاگونال است که گردشگران تور اروپا با سفر به این خیابان معروف با ۱۷۰مغازه و فروشگاه و رستوران مواجه میشوند که تمام نیاز خرید فراهم شده تا به راحتی بتوانند خردی کنند . با دارا بودن پارکنگ ظرفیت ۲۰۰۰و دوهتل ۴ ستاره یکی از خاص ترین مکان هاست.

مرکز خرید لاس آرناس در بارسلونا:
بیشتر گردشگران برای دیدن معماری زیبای این مرکز خرید که یک نوع شاهکار هنری در معماری است به اینجا سر میزنند . لاس آرناس به شکل گرد بنا شده. میزبانی از گروه های موسیقی زنده با رقص در کنار این مرکز خردی شاهد هستید که بعد از آن میتوانید به مونتجویس بروید. مرکز خرید لاس آرناس در خیابان اسپنیا قرار گرفته و از ساعت ۱۰ صبح به بعد برای بازدیدکنندگان و توریست های تور اروپا باز است.

مرکز خرید مگنوم
برای رفتن به این مرکز خرید باید مسیر بندرگاهی بندر ویلا را از روی پل طی کرده تا به آن رسید. در کنار این مرکز خرید یک سینمای سه بعدی و همچنین آکواریوم بزرگ بارسلونا در این مرکز خرید واقع شده که میتوان به دیدن در کنار خرید خود بپردازید.

مرکز خرید دیاگونال:
در این مرکز خردی ۱۵۰ مغازه و فروشگاه جای گرفته شده که یکی از بزرگترین مراکز خرید بارسلونا محسوب شده با مساحتی در حدود ۸۰ هزار مترمربع که سینما و پارکینگ رایگان با امکانات دیگر درکنار آن برای مهمانان و گردشگران تور اروپا که به بارسلونا می آیند قرار گرفته. 

منبع: ایر توریست