تحصیل در کشور استرالیا به همراه والدین

اين مقاله کوتاه در مورد چگونگي تحصيل در استراليا به همراه والدين نگاشته شده ، اينکه چگونه ميتوان فرزندمان را به کشوري بفرستيم که بتوانيم با توجه به قوانين امروزه ، خودمان نيز به آن کشور به همراه فرزندمان مهاجرت کنيم امريست تقريبآ ناشدني در اکثر کشورها ، و خوشبختانه کشور استراليا جديدآ اين امر را سهل و شدني ساخته و زين پس شما عزيزان به راحتي ميتوانيد براي فرزندتان امکان تحصيل در استراليا به همراه والدين را فراهم آوريد و بدون نگراني دوري از فرزندتان ميتوانيد فرزند خود را جهت تحصيل در استراليا به همراه والدين يعني به همراه خودتان به استراليا بفرستيد . اين مقاله جهت روشن کردن راه مهاجرت از طريق تحصيل در استراليا به همراه والدين توسط وکلاي امور حقوق بين الملل مي گردد. مهاجرت به استراليا
امروزه تحصيل فرزندان و آينده ي آنها به يکي از بزرگترين دغدغه هاي والدين تبديل شده است.از اين رو تحصيل در کشور هاي پيشرفته از جمله آمريکا استراليا و انگلستان که ازبرترين سيستم هاي تحصيلي جهان ميباشند،مقصدي ايده آل براي ساختن آينده اي بهتر براي فرزندان شما ميباشد. همانطور که ميدانيد گرفتن پذيرش مستقيم از دانشگاه هاي استراليا آمريکا و انگلستان در مقطع کارشناسي فوق العاده مشکل مي باشد و در صورت پذيرش مشکل اين وجود خواهد داشت که سازگاري فرد در ابتداي امر بسيارمشکل خواهد بود و ممکن است فرد را در پروسه تحصيل خود با مشکل مواجه کند. به همين دليل ما پيشنهاد ميکنيم براي گرفتن پذيرش آسان تر از دانشگاه و ورود به رشته هاي مورد نظر در کشورهاي آمريکا استراليا و انگلستان، دوستان در سن هاي پايين براي کالج هاي آمريکا استراليا انگلستان اقدام کنند.در اين مقاله سعي شده با توجه به تجربه ساليان اخير موسسه حقوقي ملک پور بهترين راه براي رسيدن به آينده اي درخشان براي فرزندتان پيشنهاد شود.بهترين زمان براي اقدام براي فرزندان شما زماني است که فرزندان شما بين 14 تا 18 سال مي باشند.

امکانات کالج
در اين کالج ها فرزندان گرامي شما از تمامي امکانات به بهترين شکل بهره مند خواهند شد از جمله اين امکانات ميتوان به داشتن پزشک ،روانشناس، استعدادياب،فضاهاي تفريحي و آموزشي فوق پيشرفته و... اشاره کرد. با توجه به اينکه ممکن است والدين عزيز نگران اين باشند که فرزندان آنها به تنهايي در آنجا دچار مشکل شده به دنبال راهکاري هستند تا خودشان هم به همراه فرزندانشان به آنجا سفر کنند در کشور هاي آمريکا و انگلستان اين امکان به صورت همزمان در حال حاضر وجود ندارد و والدين گرامي ميتوانند بعد از اينکه فرزندشان در اين کشورها ساکن شدند با ويزاي توريستي براي بازديد فرزندشان اقدام کنند.

کالج هاي استراليا

خوشبختانه براي کساني که دوست دارند همراه فرزندشان به آن کشور سفر کنند کشور استراليا اين امکان را فراهم کرده است که والدين بتوانند به همراه فرزندشان به آن کشور تشريف ببرند و از شرايط زندگي و تحصيل فرزندشان اطمينان حاصل کنند.علاوه بر اين اين امکان حق کار تمام وقت را براي والدين فراهم مي باشد و فرد ميتواند با کار کردن در کشور استراليا و پرداخت ماليات از اين طريق اقامت دائم کشور استراليا را دريافت کنند.
حضور والدين تا زماني در کشور استراليا امکان پذير است که فرزند به سن قانوني نرسيده باشد،بدان معنا که فرد به محض 18 ساله شدن بالغ محسوب خواهد شد و نياز به والدين خود نخواهد داشت و ويزاي والدين او اعتبار خود را از دست خواهد داد مگر در موارد خاص.
ويزاي گاردين استراليابراي کساني است که فرزند صغيري دارند که ميخواهد وارد مدارس و کالج هاي کشور استراليا شود.اين نوع ويزا به والدين اجازه مي دهد به طور همزمان به همراه فرزندشان به خاک استراليا وارد شوند و تا پايان تحصيل آنها اين ويزا اعتبار خواهد داشت.
شما نميتوانيد براي اين ويزا از طريق آنلاين اقدام کنيد و بايد از طريق پستي اقدام کنيد.شما ميتوانيد تنها در زماني که فرزندتان در آنجا مشغول به تحصيل و زندگي است در کشور استراليا سکونت داشته باشيد