معرفی برخی هتل های آنکارا

تور آنکارا- هتل 3 ستاره Buyuk Ersan، اقامت مقرون به صرفه ای را در قلب شهر آنکارا، به همراه اینترنت و پارکینگ رایگان به میهمانان ارائه میدهد. نزدیکترین ایستگاه مترو(Kizilay)، 2 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اتاقها از مبلمان راحت برخوردار میباشند. همه روزه، صبحانه در رستوران هتل سرو میشود. کادر مهربان هتل، با خلق محیطی جالب، به میهمانان در انجام فعالیتها و بازدید از اماکن دیدنی منطقه یاری میرسانند. از جذابیت های اطراف ، میتوان به عمارت پارلمان عالی ملی ترکیه در 2 کیلومتری و مقبره آتاتورک در 3 کیلومتری هتل اشاره کرد.

هتل مجلل Rixos Grand ، در موقعیتی مرکزی و در مجاورت مجلس، سفارتخانه ها و وزارتخانه های شهر آنکارا واقع و اتاقهای شیک و بزرگی را به همراه حمام های زیبا و یک استخر بزرگ سرپوشیده به میهمانان ارائه میدهد.
اتاق ها و سوئیت های شیک هتل، به تجهیزات مدرن از جمله تلویزیون LCD، سیستم تهویه مطبوع و یک میز کار مجهز میباشند. برخی از حمام های مدرن اتاقها، از پنجره قدی بزرگ با چشم انداز شهر آنکارا برخوردار میباشند.
از امکانات رفاهی هتل، میتوان به یک مرکز آب گرم با حمام ترکی و سونا و یک ورزشگاه کاملا مجهز اشاره کرد.
رستوران Mosaic، با سرو خوراکهای بین المللی و سلف سرویس از 14 کشور جهان، به هنگام صبحانه، ناهار و شام پذیرای میهمانان میباشد. رستوران Lazelar نیز به سرو انواع خوراکهای سنتی ترکی میپردازد. تریا لابی هتل، شب ها، انواع خوراکهای مختصر و نوشیدنی های عالی را سرو میکند. هتل، پارکینگ رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار داده و 35 دقیقه با ماشین، تا فرودگاه فاصله دارد.

هتل Ankara HiltonSa، در نزدیکی خیابان پر جنب و جوش Tunali Hilmi واقع و از چشم انداز تماشایی نسبت به شهر تاریخی آنکارا برخوردار میباشد. هتل، امکانات رفاهی را از قبیل یک ورزشگاه مدرن، حمام ترکی و استخر سرپوشیده در اختیار میهمانان قرار داده است. اتاق ها، از حمام لوکس مرمری، فضای کار مجزا و اینترنت پرسرعت تشکیل شده اند. سوئیت ها، دارای تراس، حال و یک آشپزخانه کوچک میباشند. امکانات سلامتی هتل از یک استخر با جکوزی و محوطه آفتاب فضای باز، کلوپ سلامتی با ورزشگاه و حمام ترکی و دو سونای مجزای زنانه، مردانه تشکیل شده است. رستوران Greenhouse، به باغهای هتل مشرف بوده و با سرو انواع خوراکهای محلی و بین المللی از میهمانان پذیرایی میکند. تریاهای Lotus و لابی نیز، نوشیدنی و نوشابه ها را در محیطی آرامش بخش به علاقه مندان ارائه میدهند. اتاقها، شبانه روز نظافت میشوند. سالن رقص و تریا Murphy، به طور منظم، به برگزاری موسیقی های شبانه و موضوع دار میپردازد. تابستانها، میهمانان میتوانند از کباب مغولی طبخ شده در تراس هتل لذت ببرند. به منظور رفاه حال میهمانان، یک سالن زیبایی، یک آرایشگاه و یک گلفروشی داخل هتل، تدارک دیده شده است. مسافرین با فرزند میتوانند از خدمات مراقبت، منوی غذایی و اجاره فیلم مخصوص کودکان استفاده نمایند.
ارگ شهر آنکارا و معبد Augustus، اندکی با ماشین تا هتل فاصله دارند.